


Hjælpe Rødhætte med at finde vej til bedstemors hus - men pas på ulven i skoven!
Spillet styrker:
Den lille Rødhætte er et genkendeligt tema og handler om at hjælpe Rødhætte gennem skoven, frem til bedstemors hus, uden at løbe ind i ulven. Et vidunderligt logisk hjernevrider spil for førskolebørn.
Men hvorfor skal vi alle spille Smart Games? Det skal vi for at aktivere vores hjerne. Spillene forbedrer vores aktive hukommelse og kognitive kontrol og muliggør hurtigere indlæring og en hjerneforbindelse, som er en vigtig del af mennesket intelligens.
Ved alle Smart Games vælger man en af de mange udfordringer i bogen, som gradvis udvikler sig i 3 sværhedsgrader. Skulle der opstå en knude, kan løsningerne ses bag i bogen.
Indeholder: Bog med 48 udfordringer og løsninger, spilleregler, spilleplade, Rødhætte, ulv, 3 træer, 5 puslebrikker med veje samt en billedbog med historien om rødhætte.
Alder: Fra 4+