

Hvor er snehvide? Hjælp dværgene med at finde snehvide og undgå den onde dronning.
Spillet styrker:
Spillet handler om at få placereret de forskellige figurer rigtigt bag vinduerne og døren, som er tilbage når udfordringen er opstillet. Der medfølger 24 udfordringer set udefra og 24 udfordringer set indefra. Udfordringerne stiger gradvist og udfordre den logiske tankegang.
Men hvorfor skal vi alle spille Smart Games? Det skal vi for at aktivere vores hjerne. Spillene forbedrer vores aktive hukommelse og kognitive kontrol og muliggør hurtigere indlæring og en hjerneforbindelse, som er en vigtig del af mennesket intelligens.
Ved alle Smart Games vælger man en af de mange udfordringer i bogen, som gradvis udvikler sig i 3 sværhedsgrader. Skulle der opstå en knude, kan løsningerne ses på bagsiden af opgaven eller bagerst i bogen.
Indeholder: Bog med 48 udfordringer og løsninger, spilleregler, hus spilleplade, snehvide, den onde dronning, 7 så dværge samt en historie billedbog om snehvide.
Alder: Fra 4+